© 2008-2016 Canciones de animación MangarakE, la videoteca en tus teclas

Super Gals! - Opening Catalán CD



Hi ha una cosa, passi el que passi,
que jo voldria saber
el perquè no puc deixar de pensar en ell.
Vint-i-quatre hores té un dia,
i no em puc concentrar
les malgasto totes pensant
on estarà.

Ja és hora de posar-se a treballar,
però dins del meu cap
només en ell jo puc pensar.
Jo que m'esforço molt i molt i molt
per arribar fins aquí,
de sobte, aquest nano
em sedueix sense patir.

Faci el que faci, en ell estic pensant.
Tracto d'evitar-ho, però no puc parar:
jo vull saber quins són els seus pensaments.
Res puc fer, només sentir
que, qui de debò és ara molt dins de mi,
sense cap dubte, això ja t'ho puc dir:
és ell, és ell, és ell, és ell,
és ell, és ell, és ell!

No hay comentarios: