© 2008-2016 Canciones de animación MangarakE, la videoteca en tus teclas

Yuyu Hakusho - Opening Catalán


Caminant tot sol per la ciutat,
topant amb cares que no coneix;
escoltant tot sol la veu del vent,
 recorrent els vastos camps plens de verd...
Saps endevinar quan arrencaria a plorar.
Als dos llocs em noto els ulls negats:
deu ser que em començo a fer gran.
 Aquesta paret que no em deixava respirar
ha caigut d'un plegat.
Sento néixer en mi la força i el valor
per buscar el meu camí.
Tota aquesta gent que abans creia tan hostil
m'ha ensenyat a confiar.
Tots ens protegim
darrere un posat de dur
per evitar que ens facin mal.
Moltes gràcies a tots, amics.
FOTO
FICHA INTÉRPRETE
OTROS DATOS
Nombre: Manuela Domínguez Perez
Nombre artístico: Manolita Domínguez
País: España
Ciudad Natal: Barcelona
Año de nacimiento: 19??
Año de defunción: 1-Jun-2011
...

No hay comentarios: