© 2008-2016 Canciones de animación MangarakE, la videoteca en tus teclas

Lum - Opening Catalán



Vaig arribar un dia a la terra:
sóc la petita extraterrestre.
Vaig descobrir que, al fons del cor,
l'estrella de l'amor brillava com un sol.

I jo em dic Lamu, Lamu.
Vinc de molt lluny: vinc de l'espai...
I jo em dic Lamu, Lamu.
...On la llum no acaba mai.

I jo em dic Lamu, Lamu.
A la terra vaig arribar.
I jo em dic Lamu, Lamu.
L'amor aquí jo vull trobar!

Vaig arribar un dia a la terra:
sóc la petita extraterrestre.
Vaig descobrir que, al fons del cor,
l'estrella de l'amor brillava com un un sol.

I jo em dic Lamu, Lamu.
Vinc de molt lluny: vinc de l'espai...
I jo em dic Lamu, Lamu.
...On la llum no acaba mai.

I jo em dic Lamu, Lamu.
A la terra vaig arribar.
I jo em dic Lamu, Lamu.
L'amor aquí jo vull trobar.

I jo em dic Lamu, Lamu!
Vinc de molt lluny: vinc de l'espai...
I jo em dic Lamu, Lamu.
...On la llum no acaba mai.

I jo em dic Lamu, Lamu.
A la terra vaig arribar.
I jo em dic Lamu, Lamu.
L'amor aquí jo vull trobar!

FOTO
FICHA INTÉRPRETE
OTROS DATOS
Nombre: Manuela Domínguez Perez
Nombre artístico: Manolita Domínguez
País: España
Ciudad Natal: Barcelona
Año de nacimiento: 19??
Año de defunción: 1-Jun-2011
...

No hay comentarios: