© 2008-2016 Canciones de animación MangarakE, la videoteca en tus teclas

Kiteretsu - Opening Catalán

 

Quan l'amor és la flama que truca a la porta,   
a les noies porta una gran aventura. 
 Sóc única perquè sóc una noieta enamorada. 
 He vist els estels, n'estic segura. 
 Si vull provocar-te sé què fer: remenaré.   
¿I em preguntes si tinc febre i no estic bé? 
No m'entens.   
T'engegaria a pastar fang ben lluny d'aquí! 
 És evident que tu, a les dones, no ens entens, 
 i si vas per aquest camí, 
amb tu jo no m'hi caso.   
Kiteretsu, un noi molt especial. 
Els homes són tot un enigma natural.   
Somnis impossibles,   
perquè tu només saps somniar.   
T'engegaria a pastar fang ben lluny d'aquí: 
 és evident que tu a les dones no ens entens, 
 i si vas per aquest camí, amb tu jo no m'hi caso.   
 Kiteretsu, un noi molt especial. 
 Els homes són tot un enigma natural. 
 Somnis impossibles, 
perquè tu només  saps somniar.
 
FOTO
FICHA INTÉRPRETE
OTROS DATOS
Nombre: Manuela Domínguez Perez
Nombre artístico: Manolita Domínguez
País: España
Ciudad Natal: Barcelona
Año de nacimiento: 19??
Año de defunción: 1-Jun-2011
...

No hay comentarios: